IAPE (Projecte esportistes)

L'Institut Carles Vallbona, des del curs 2009/10, és un Institut d’atenció a la pràctica esportiva que desenvolupa un projecte educatiu conjuntament amb els clubs esportius de la ciutat: Club Balonmano Granollers, Club Natació Granollers i Club Vòlei AECV granollers. Aquest projecte afavoreix que els alumnes del centre i esportistes d'aquests clubs puguin compaginar la pràctica esportiva amb la formació acadèmica, permet crear les condicions per desenvolupar fins a l’excel·lència les capacitats envers l’esport, i no haver de fer cap renúncia respecte a les exigències de rendiment acadèmic. Bona part dels alumnes del Vallbona segueixen programes de tecnificació esportiva de natació, natació artística, waterpolo, gimnàstica artística, voleibol i handbol sense moure’s de l’entorn quotidià.

Projecte IAPE

Pla individual

Avaluació del projecte IAPE

Dates avaluacions i reunions

Sol·licitud d'adaptació de matèries

Cliqueu a la imatge per accedir a l'horari.

Podeu consultar  les dates, hores i lloc d'exàmens  d'EF de la 1a avaluació (setmana del 10 al 14 de novembre 2014) dels alumnes esportistes del projecte IAPE, perquè els tutors informin i/o pengin a l'aula.

Els horaris no afecten a cap assignatura , únicament l'optativa dels dimecres de 11:30 a 13:30.

Cliqueu aquí per veure el llistat.

Certificat Qualitat

Estació meteorològica