Dades de contacte:

Objectius principal de l’Ampa:

• - Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, als pares i els tutors, els professors i els alumnes del centre i els seus òrgans de govern i de participació en tot allò que fa referència a l’educació dels seus fills i, en general, de tots els alumnes matriculats al centre.
  • - Promoure la participació dels pares dels alumnes en la gestió del centre.
  • - Assistir els pares dels alumnes en l’exercici del seu dret a intervenir en el control i la gestió del centre.
  • - Promoure la representació i la participació dels pares dels alumnes en el Consell Escolar i altres òrgans col·legiats.
  • - Facilitar la col·laboració del centre en l’àmbit social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.
  • - Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries extraescolars o de serveis.
  • - Promoure i realitzar tota mena d'activitats físiques-esportives, etc.

Compromisos de l'AMPA:

• - Assistir, i donar suport a tota l'organització, promovent la participació en tots els seus òrgans de gestió del centre.
  • - Recolzar les decisions que es prenguin per a una millora constant en l'educació dels alumnes.
  • - Animar i promoure totes les activitats culturals o físiques proposades pel centre i els seus educadors que facin créixer i obtenir noves experiències als nostres fills/es i, evidentment, deixant-nos formar part d'aquestes decisions.

Durant tot l'any, participem i donem suport als projectes que se'ns presenten, siguin provinents dels mateixos pares i mares, de la direcció de l’institut o del professorat.