Intercanvis i viatges fi de curs

Intercanvis

El proper curs 2023-2024 l’institut realitzarà un intercanvi amb alumnes d’Alemanya vinculat a les llengües estrangeres que ofertem. Es realitza un intercanvi amb famílies, i així, l’alumnat fa una immersió lingüística completa.

Intercanvis previstos:

3r ESO i 4t ESO – Intercanvi amb Alemanya (Schwäbisch Hall)

Normalment hi participen uns 20 alumnes i les famílies acullen a l’alumnat.

—————————————————————————————————————————————————————-

A continuació trobareu els diferents intercanvis que hem realitzat en cursos anteriors:

Curs 18-19 – Intercanvi amb Bulgària  Flag: Bulgaria on LG Velvet

Els alumnes van tenir la sort de poder visitar Blagoevgrad a l’octubre durant una setmana. Va ser molt enriquidor conèixer un altre país i haver pogut fer noves amistats arreu del món, i combinar classes, tallers i activitats.

Curs 18-19 -Intercanvi amb Itàlia  Flag: Italy on LG Velvet

Entre els dies 5 i 12 de febrer del 2019, 21 estudiants de batxillerat del Carles Vallbona van participar en un intercanvi a Nàpols amb estudiants del Liceo di Carlo, de la ciutat de Giugliano in Campania. Durant aquest intercanvi els alumnes van conèixer de prop la cultura i monuments napolitans, així com les ruïnes de la ciutat de Pompeia. Elsegüent mes de març, entre el 13 i el 20, els alumnes italians van venir a Granollers i van poder conèixer també els principals monuments de Barcelona.

—————————————————————————————————————————-

Viatge fi de curs / Viatges culturals

Els alumnes de 4t d’ESO normalment realitzen el viatge fi de curs a finals de març o abril, coincidint amb la setmana Santa. Cada any la destinació depèn de diversos factors.  Aquest curs 22-23, els nostres alumnes marxen a Roma la setmana del 27 al 31 de març.

Curs 22-23  – Roma  Flag: Italy on LG Velvet

Els alumnes de 4t van anar 5 dies de viatge a Roma. Van agafar un ferry i van fer nit en alta mar. Un cop a Itàlia, van visitar la Fontana di Trevi, el Colosseum, el Foro Romano i el Vaticà.

Curs 22-23 Dublín – Projecte cultural  Flag: Ireland on LG Velvet

En el marc del projecte The Secrets of Ireland, els alumnes de 1r de batxillerat van gaudir de 5 dies a la capital de Dublín. Van conèixer els autors irlandesos més famosos: James Joyce i Oscar Wilde; les tradicionals i els balls d’Irlanda. També van fer una excursió als Cliffs of Moher, on van poder veure els millors penya-segats del país i la pinturesca ciutat de Galway.

Curs 21-22 – Praga   Flag: Czechia on LG Velvet
L’alumnat va visitar la ciutat de Praga i Karlovy Vary on van poder veure el rellotge Astronòmic, el castell i el Charles Bridge entre d’altres punts d’interès.

Curs 20-21 i curs 19-20 – Anul·lats per Covid

Curs 18-19 – Dublín & Belfast   Flag: Ireland on LG Velvet

Durant el viatge van visitar els principals atractius turístics de la capital d’Irlanda, Dublín, com el centre històric, la Universitat de Dublín, el Trinity College, on van veure el Book of Kells i la biblioteca del Trinity College, on s’han inspirat decorats de pel·lícules com Harry Potter. Van passejar pels carrers típics del Temple Bar i  visitat la fàbrica de cervesa Guinness.