Els alumnes de primer d’ESO de les optatives de revista i de ràdio digital han publicat el seu projecte. Al llarg de tot el trimestre han estat treballant en diferents seccions de la publicació. S’han posat d’acord entre ells i han escollit el nom de la revista i els diferents apartats:  notícies, l’entrevista, esports, recomanacions de pel·lícules i de llibres, seccions d'animals, secció de podcasts… D’aquesta manera, han treballat diferents gèneres com ara l’entrevista, la notícia, la ressenya o l’article de divulgació.

Els integrants d’aquest gran projecte són: Martina Gonzalez, Adam El Habibi, Mohamed Djitte, Ana Clara Rocha, Aminata Diakite, Mostafa El Majdoub, Aaron Daoubieb, Laia Reixach, Maria Valls, Robinson Castillo, Javier Pacheco, Juan José Aucancela i Marc Ortega.

Així mateix, la Revista conté una secció de podcasts, on els alumnes de l’optativa de Ràdio Digital: Frank David Berta, Hamady Danfakha, Wael Hamdan, Berta Mena, Aleix Morales, Mariona Salazar, Salian Sylla i Mamadou Taouda penjaran les seves produccions radiofòniques.

Aquí teniu l'enllaç de la revista.

.

Certificat Qualitat