El passat 4 de juny els alumnes de 2n d'ESO pogueren gaudir de la xerrada d'una escriptora a l'aula: la Gemma Pasqual. La Gemma, nascuda a la Safor el 1967, va començar la seva trajectòria literària el 1998.  Ha escrit principalment novel·les juvenils o infantils des d'un enfocament pedagògic.
Els alumnes realitzaren una entrevista a la Gemma després de treballar un dels seus llibres: "Xènia, tens un whatsapp." L'escriptora relatà les diverses anècdotes de la Xènia i va aclarir alguns aspectes de la novel·la. Tot seguit comentà que sortiria una continuació de l'obra i alguns dels seus relats.
Donar les gràcies al representant de Barcanova i a la coordinació dels membres del departament de català per fer possible aquesta experiència inoblidable.