El passat 17 de març, la Laia Vergés, professora del Departament de Ciències, va ser una de les persones convidades a participar a les "Jornades sobre l'ensenyament de les Ciències. Nous reptes davant nous escenaris", organitzada pel Col·legi de Doctors i Llicenciats de Catalunya, on va exposar el projecte  "Ornitologia al balcó" i que es va dur a terme durant el confinament del curs 2019/2020 amb els alumnes de 1r d'ESO. Aquest, a més, va ser guardonat amb una Menció d'Honor a la categoria de "Laboratorio de Biologia" a la passada edició del certamen internacional "Ciencia en Acción" que va realitzar-se de manera virtual.
A més, en aquesta presentació, va parlar sobre la metodologia de recerca que es realitza al centre, donat que el treball està contextualitzat en els projectes trimestrals que es fan al primer cicle de secundària i que permeten alumnat i professorat participar en esdeveniments nacionals i internacionals, com l'indicat. Podeu trobar més informació a l'enllaç del programa de la jornada.