Per celebrar  el 250è aniversari de Ludwig van Beethoven els alumnes de 1r i 2n d'ESO li han realitzat un petit homenatge.
Beethoven va néixer el 16 de desembre de 1770  a  Bonn (Alemanya) , i va morir el 26 de març de 1827 a Viena (Àustria).
El seu art es va expressar en nombrosos gèneres i, tot i que les simfonies van ser la font principal de la seva popularitat internacional, el seu impacte va resultar ser sobretot significatiu en les obres per a piano i música de cambra. La música del quart moviment de la novena simfonia està basada en el Cant de joia de Friedrich von Schiller i va ser escollit com a himne de la Unió Europea.

La presentació que teniu enllaçada en aquesta notícia conté d'una banda els dibuixos que han pintat els alumnes de 1r d'ESO a classe, tot escoltant la música de tan cèlebre músic, i d'altra banda els punts de llibre commemoratius i infografies sobre la vida de Beethoven que els alumnes de 2n d'ESO han realitzat amb  l'utilització d'eines digitals. Esperem que gaudiu!