Sortides

autobus

Cada curs escolar els departaments organitzen sortides de diferent tipologia.

A continuació teniu les ultimes realitzades.

El passat divendres 23 de gener els alumnes de 1r Batxillerat del Carles Vallbona vam assistir a un taller al tecnocampus de Mataró.

El dijous , 13/11/14 vàrem anar al Figaró amb els alumnes de Biologia de 1r de BAT. La sortida ens va permetre veure “in situ” les característiques del bosc mediterrani en l’obaga i en el solell , també vam identificar les especies vegetals més freqüents ; pi, alzina , roure , marfull, arboç, rogeta, vidiella, llentiscle,.... i algunes falgueres com,l’herba pigotera i la falzia negra . El temps també va acompanyar i entre els grups de treball hi va haver molta col·laboració , tot plegat va fer que fos un dia molt agradable!

Podeu veure mes fotografies clicant aquí.

Els alumnes de 3r d'ESO van sortir a Folgueroles el dijous 16 d'octubre passat per fer-hi la ruta de Jacint Verdaguer, el gran poeta de les lletres catalanes. Vam visitar la Casa Museu Verdaguer, vam recórrer diferents espais del poble relacionats amb la vida del poeta i, finalment, vam acabar a l'ermita de la Damunt, amb vistes al Pirineu, on vam dinar i llegir poesies de Verdaguer.

El passat 7 d’octubre els alumnes de 4t d’ESO vam anar al Museu dels Invents i les Idees de Barcelona. Els nostres alumnes van tenir l’oportunitat d’aguditzar la seva creativitat i el seu ingeni, així com d’observar diferents invents i creacions que van demostrar la idea principal del museu, que no està tot inventat.

Podeu veure mes fotografies clicant aquí.

El dia 6 d'octubre els alumnes de 1r ESO van fer una sortida a Sant Pere Pescador.

Podeu veure una composició de fotografies clicant aquí.

El passat dijous dia 2 d'octubre, els alumnes de 3r d'ESO de l'institut Carles Vallbona vam anar a Barcelona a visitar l'exposició Human Bodies. Allà vam poder gaudir d'un apassionant viatge per l'interior del cos humà observant més de 150 òrgans individuals i 12 cossos complets d'éssers humans reals. L'exposició ens va apassionar i vam aprendre la importància de tenir cura sobre el nostre cos, ja que és una màquina perfecte, que ens ha de durar tota la vida.

Podeu veure mes fotogafries clicant aquí.