Departament d'orientació

Des del Departament d'Orientació ens hem plantejat com a prioritaris els següents objectius:

• Desenvolupar les competències emocionals necessàries que facin que l'alumnat enfronti els nous reptes amb seguretat, solidaritat, tolerància a la frustració, iniciativa, creativitat i consciència social.
  • Proporcionar a l'alumnat les eines necessàries per aprendre a aprendre de forma autònoma i plaent, en tots els àmbits acadèmics.
  • Orientar l'alumnat en els àmbits personal, acadèmic i laboral, perquè sigui capaç de construir el seu itinerari formatiu i professional.
  • Obrir l'institut a l'entorn més proper i a tota la ciutat, perquè elles i ells esdevinguin ciutadans compromesos amb la cultura i amb la convivència.

Projectes del Departament d'Orientació

Cliqueu els enllaços següents per a saber més sobre els nostres projectes:

Aquest curs els alumnes de 3r de l’Aula Oberta van preparar molt bé la terra i ara en veiem els resultats!
Hem començat a collir escaroles, enciams i cebes i aviat tindrem les cols.  Aquesta vegada ens hem atrevit amb els pèsols i ens sap greu no haver-ne plantat més.
Hem tingut algun disgust amb els arbres que trobarem a faltar però valorem molt l’espai i les possibilitats que té.
Us anirem informant!

L'alumnat de l'aula oberta ha realitzat una activitat de caire emprenedor que ha consistit en l'elaboració i venda de sabonets aromàtics. N'hi havia amb aroma de rosa, calèndula, arbre del té, romaní, espígol i llimona. Van fer la paradeta per venda general, i van rebre comandes del professorat i alumnat. Un èxit!!
Moltes gràcies a totes i a tots per la vostra col·laboració i felicitacions a l'alumnat de l'aula oberta, i a la seva tutora, la Isabel.

Els alumnes de l'aula d'acollida estem participant en un interessant projecte anomenat Migracions i Dansa, que finalitzarà amb l'assistència a l'espectacle LOWLAND, de la coreògrafa Roser López.

Aquest dijous hem participat en un divertit taller de dansa al teatre Auditori de Granollers . Ens ho hem passat molt bé i hem aprés coses molt interessants.

En el següent enllaç obtindreu més informació i un vídeo del taller.

Un any més tornem a realitzar el Rebost Emocional d'Hivern on exposem la feina dels nostres alumnes de 1r d'ESO: uns pots de melmelada molt especials plens de les seves emocions i sentiments.

El passat 10 de febrer vàrem exposar a la Paradeta un recull d'activitats fetes pels nostres alumnes de 1r d'ESO. Una fantàstica visió de la Història a través de les vides dels seus avantpassats.

Ja tenim el nou gag del 2015, protagonitzat per alguns alumnes de l'aula d'acollida.

Esperem que us agradi!! Podeu fer comentaris si voleu.

L'Ester i l'Anna ens han fet un magnífic taller de llenguatge de signes, en què hem pogut descobrir una llengua amb molt contingut poètic i teatral. Hem fet el bateig de nom i hem aprés paraules i expressions quotidianes.
Els alumnes han treballat molt i ho han fet molt bé. Com a punt final, hem cantat una nadala en llenguatge de signes: el 25 de desembre.

En aquest enllaç podeu veure una petita presentació.
Bon Nadal!