Una de les activitats del projecte Erasmus + "The New Literacy Set" és organitzar un concurs entre els alumnes per la creació de logotip per al projecte. Tots els alumnes de l'institut estan convidats a participar-hi.

El nucli del projecte consta de tres temes:

• La comunicació: les habilitats de comunicació són essencials per l'èxit i la felicitat. Les persones que són bones comunicadores tenen més èxit en els seus llocs de treball i poden gestionar les seves relacions personals millor.
  • La informació: conèixer com buscar i avaluar la informació marca la diferència entre un ciutadà actiu, responsable i conscient o ser una persona fàcil de manipular.
  • Les finances: cada dia ens enfrontem a les conseqüències de l'analfabetisme financer; moltes persones estan a la vora de la fallida perquè no entenen el que signen o trien una estratègia financera equivocada.

Hi ha 3 països socis involucrats en el projecte: Croàcia, Itàlia i Espanya. Cada país és responsable de desenvolupar un pla d'estudis per als temes esmentats. També els materials digitals per a cada tema es realitzen en col·laboració amb tots els països. Teniu més informació del projecte a: http://thenewliteracyset.blogspot.com.es/

Els estudiants de totes les escoles associades poden presentar les seves propostes de logo i se seleccionaran els 3 millors de cada escola. Durant l'intercanvi del maig de 2016, quan 10 alumnes catalans i 10 italians viatjaran a Zagreb, es triarà el guanyador definitiu.

Les bases del concurs són:

1. El logo ha de fer referència a les 3 línies del projecte: informació, comunicació, finances.
  2. S'accepten dibuixos a mà, però serà preferible dibuixos a l'ordinador.
  3. Ha de tenir fons transparent
  4. Si és digital, s'hauria d'utlitzar una eina de disseny vectorial com Inkscape o Illustrator
  5. El logo pot contenir les paraules The New Literacy Set

La data límit per al lliurament dels vostres dissenys és el 30 d'abril del 2016. Les vostres propostes les podeu enviar a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Hi haurà premis per als 3 millors seleccionats.