El 18 de març l'escriptora Maria Rosa Nogué va venir al nostre institut a fer una xerrada sobre el llibre "La noia del descapotable", adreçada als alumnes de 4t d 'ESO. Els nois i noies, prèviament, havien llegit la novel·la en la matèria de llengua catalana i havien fet treballs en forma de "collage", que l'autora va poder veure penjats a l'aula.

La xerrada va servir perquè M. Rosa Nogué expliqués el procés de creació d'aquesta novel·la i perquè els alumnes li plantegessin preguntes concretes, com per exemple: sobre una segona part del llibre, sobre les fonts d'inspiració, sobre l'evolució d'algun personatge, etc.

La xerrada ha estat possible gràcies a la col·laboració de la Institució de les Lletres Catalanes i el programa "Autors a les aules".

Podeu veure més fotografies aquí.