En el marc del projecte Erasmus+ The New Literacy Set, aquests dos últims dies l'institut ha acollit 6 professors de Cròacia i Itàlia per tal d'avançar en la planificació i gestió del propi projecte. L'escola Skola Futura de Zagreb lidera el projecte amb la col·laboració del nostre institut  i l'institut italià IIS C.A. Dalla Chiesa. El projecte, que té una durada de dos anys consisteix en l'elaboració de materials transversals en les àrees de Comunicació, Informació i Finances. Entre d'altres, el projecte inclou concursos, tallers de vídeo i intercanvis d'alumnes i professors entre els tres països.
La setmana que ve 10 alumnes tindran la possibilitat d'assistir a un taller de video impartit per un professional de sector i el 15 de maig 10 alumnes seleccionats viatjaran a Zagreb per trobar-se amb els seus companys d'Itàlia i Croàcia.
Trobareu més informació dels projectes internacionals del nostre institut a: