El dijous 17 de març vam celebrar la IV Jornada d'ampliació llengua i literatura catalana. La Jornada va constar de diverses xerrades i activitats:

• "Lectures amb efectes secundaris", a càrrec de la bibliotecària Glòria Gorchs.
  • Presentació del treball de recerca "Patrimoni literari: Mercè Rodoreda" a càrrec de dues alumnes de 2n de batxillerat, Marina Fernández i Júlia Villagrasa.
  • "Aventura d'artistes", a càrrec del cantant, productor i compositor Marc Parrrot.
  • "Voluntaris per la llengua", a càrrec del Centre de Normalització Lingüística del Vallès Oriental.
  • Síntesi creativa.

Tot el matí del dijous vam gaudir de la Jornada, de 8.30 fins a les 14h, a les instal·lacions de La Troca. La Jornada va ser entretinguda i interessant, ja que tocava temes diversos i va permetre la relació d'alumnes des de 1r d'ESO fins a 2n de batxillerat.

Fins l'any vinent, quan farem la V Jornada!

Podeu veure més fotos de l'esdeveniment aquí.

Podeu veure la notícia de la jornada a Vallès Oriental Televisió.