El passat dijous dia 15 va tenir lloc el tancament del primer trimestre del Programa RCS, coordinat pel Departament d'Educació. En total van participar 5 centres, 4 de manera presencial, que es van repartir entre nosaltres i l'Institut Cumella. Aquí va tenir lloc la cloenda del mòdul Cientificotecnològic, amb un total d'uns 140 alumnes d'aquests 4 instituts dividits en dos grups. La resta del nostre alumnat, amb els mòduls Comunicatiu i Social, va desplaçar-se a l'Institut Cumella.

L'objectiu genera va ser mostrar els resultats dels reptes de cada un dels mòduls, tot presentant la feina realitzada al llarg d'aquest primer trimestre.

Va ser una experiència força positiva i que tindrà continuïtat en els propers trimestres amb nous reptes i entitats col·laboradores.

.

Certificat Qualitat