Noticies /Informacions / ESO / BAT

Des del Departament de Matemàtiques de l'institut s’ha organitzat una nova edició del CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA, obert a tots els alumnes, professors i PAS del centre.

S'estableixen les següents quatre categories:

1. Nivell ESO-1r cicle: 1r i 2n d'ESO
2. Nivell ESO-2n cicle: 3r i 4t d'ESO
3. Nivell Batxillerat i cicles formatius
4. Nivell Professorat-PAS

Les fotografies participants, han de ser fotografies de caire matemàtic, han de ser originals (no poden ser fotomuntatges), i cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d'alguna manera, al contingut matemàtic representat a l'obra.

Cada participant pot enviar com a màxim 2 fotografies.

Hi ha de temps fins al dilluns 19 d'abril. El jurat seran les professores i professors del departament de Matemàtiques de l'Institut.

Les bases detallades del concurs les podeu trobar aqui.

En aquesta presentació, també hi trobareu una mostra de fotografies presentades en edicions anteriors.

Durant la Diada de Sant Jordi es repartiran els premis als guanyadors/es.

Animem a tothom a participar-hi!

El passat 24 de març els alumnes de 1r d'ESO van fer una sortida per Granollers on es barrejava història i matemàtiques.
L'objectiu era realitzar una fotografia matemàtica de triangles en el context històric de Granollers per després classificar el triangle que apareixia a la seva fotografia fent servir el programa matemàtic Geogebra. Prèviament hem treballat a classe les propietats i la classificació de triangles fent servir geoplans.
Aquí teniu unes imatges del procés i de la sortida.

Aquest dimecres, dia 7 d’abril, els alumnes d’Història d’art de 2n de Batxillerat han anat a una visita guiada enfocada a les PAU al Museu de Granollers, i així conèixer de ben a prop el Retaule Gòtic de l’església de Sant Esteve de Granollers que forma part de la col·lecció del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) i que fins el pròxim gener els ha cedit.

I, sobretot, agrair l’atenció i la col·laboració rebuda des del Museu de Granollers.

Preinscripció ESO

La sol·licitud de preinscripció d'educacio secundària obligatòria, l'has de presentar del 17 al 24 de març i has d'adjuntar-hi la documentació d'identificació o de criteris que correspongui. La documentació que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds, la pots afegir del 25 al 26 de març.

És molt important que respectis les dates, perquè totes les sol·licituds que es presentin fora d'aquest termini perdran qualsevol prioritat que tinguin a l'hora d'obtenir la plaça.

Què necessito, com es fa i com es presenta la sol·licitud de preinscripció?

Teniu a la vostra disposició tota la informació per fer la inscripció a:

Fes la sol·licitud de preinscripció

On puc trobar més informació o aclarir dubtes sobre la preinscripció?

Si tens dubtes sobre com emplenar la sol·licitud, els criteris de barem, o qualsevol altre aspecte necessari per fer la sol·licitud, pots adreçar-te a nosaltres. Pots demanar una cita a la secretaria del centre per resoldre les qüestions que necessitis.

També pots adreçar-te a les oficines municipals d'escolarització o les oficines d'atenció ciutadana, on també has de demanar una cita per poder-t'hi adreçar.

Demana cita prèvia a la secretaria del centre

Ja podeu accedir a tota la informació de les Jornades de portes obertes.

Portes obertes 2021-2022

Teniu a la vostra disposició la presentació de les jornades dels dies 10 i 13 de març.

Presentació

i les respostes a les vostres preguntes rebudes durant les sessions i al corrreu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Respostes

També podeu emplenar l'enquesta de satisfacció per ajudar-nos a millorar el servei que us prestem.

Enllaç a l'enquesta

Tot i la situació pandèmica actual, els alumnes de 1r cicle i de 2n cicle de l’ESO de l’Institut Carles Vallbona participaren en el XVII Certamen de Lectura en Veu Alta el passat divendres 19 de març. L’ Aina Bueno de 1r d’ESO participà en la categoria de Corsaris amb el llibre E.M. Nova incorporació al club de la cistella i el Pol Velasco, l’ Alejandro Sande i la Montserrat Mosqueira de 4t d’ESO participaren en la categoria de Tropa de Corsaris amb el llibre El club de la C.I.E.N.C.I.A. El misteri de la casa encantada.
Assajaren, compartiren experiències i gaudiren de la lectura durant tota la setmana. Agrair-los la seva participació i esforç per fer possible un any més, malgrat l’excepcionalitat, la realització d’aquest certamen literari.

Els alumnes de 2n ESO han realitzat un vídeo sobre "La primavera a Granollers i els seus voltants" amb música de Vivaldi, un projecte de la matèria de Música.
L'Hugo Redón de 2ESO D, mentre passejava, es va adonar de la gran quantitat de residus que hi ha als voltants de Granollers. Això el va inspirar a fer un segon vídeo, però aquesta vegada amb música de S. Barber.
Us compartim el vídeo, titulat "Natura morta", amb música de S. Barber.
Moltes felicitats per la tasca feta!