Noticies /Informacions / ESO / BAT

L'alumnat que ha realitzat preinscripció sense que hagi quedat registrada la nota mitjana d'accés ha de participar en el procés d'assignació de vacants segons el procediment següent:

Dies 2 i 3 de setembre:

Presentació de la nota mitjana d'accés.

Dia 4 de setembre:

Assignació de vacants per ordre de nota mitjana d'accés.

El centre romandrà tancat del 27 de juliol a l'1 de setembre ambdós inclosos.

Durant el mes de Juliol, alumnes de diferents centres de primària de Granollers han assistit al Reforç d'estiu amb la dinamitzadora del Centre per poder reforçar conceptes de 6è i preparar l'entrada a l'ESO.  Un cop superat han rebut el seu diploma!

Període de matrícula de CFGS

Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 18 al 23 de juliol de 2019

La documentació per realitzar la matrícula està disponible a consergeria, de 8.00 a 15.00h.

Horari de matrícula de tots els CFGS  de 10 a 13h.

La matriculació es realitza amb número d'ordre.
Quan arribeu se us assignarà el torn. També es pot trucar a consergeria per reservar número (938600021)
S'atendran tots els números donats al dia.

Durant el mes de juliol l'institut restarà obert de 8 a 14 hores fins al 26 de juliol.
L'horari de secretaria serà de 10 a 13 hores.
El centre romandrà tancat a l'agost i obrirà l'1 de setembre.

Per a la temporada 2019-2020 el CV Granollers comptarà amb una nova figura dins l’àmbit esportiu. David O’kelly serà el nou director tècnic del club, organitzant-se de tota la part esportiva d’aquest. David és llicenciat en Magisteri d’Educació Física, entrenador nacional de voleibol i aquest estiu cursarà el Nivell Internacional I.

Podeu veure l'article complet aquí.